Ida Henriksson

Underytan

Publicerad 2007-07-23 17:41:23 i Allmänt,

Finns både skratt och gråt.
Det gör lite ont i bröstet när jag andas. Jag känner mig trött och deppig.
Det är grått ute likaså inom mig. Det enda jag har att se fram emot är helgen, då ja förhoppningsvis
ska till sunne. Annars får jag övertala min fader att han får hämta.
Jag ser annars bara en massa jobba och slit, ingen fritid och inget privatliv.
Är det så man har det när man blir vuxen? Va! Inte en chans för min del.
Om jag ser på morsan har hon ledigt iaf på helger. Och så ska de vara.
Lite ledig skall man ha! Just nu städar jag mitt rum. Och undrar var faaan
jag ska stuva undan en massa saker. Jag skulle behöva två rum! Jobbigt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela