Ida Henriksson

Say, suger honey you've gotta act like me

Publicerad 2007-07-18 18:14:55 i Allmänt,

Måste först säga Grattis syster yster på 17-årsdagen. <3

Har inte fördrivit min sista lediga dag denna veckan med någe viktigt alls. Sitter och leker med photoshop bara.
Sjunger högt och ljudligt till min älskade suzi quatro. Hennes musik får mig att må bra. Minns när jag fick bandet
av pappa med henne som liten, hur jag och syrran stod och mima utklädda i gamla gläder, i mammas förstora pumps. Små ärtor som rockar loss till 70-tals pop/rock(?)

Resultatet på ett tips på internet:

image31

Kanske inte blev riktigt som ja tänkt mig, men helt okej för första gången!

Imorn börjar jag jobba, det ska faktiskt bli lite skönt. Snart kommer lönen också. Wei.
Tänkte beställa lite kläder och böcker och annat tjaffs. Får väl se hur det blir.
Det finns ett par skor som jag förälskat mig i som ja bara måste ha, men frågan är om
ja ska beställa dem eller ej, de kostar 800 spänn. Alltså ett par klackskor :P
Ja vi får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela