Ida Henriksson

Regnig Sommar vi har!

Publicerad 2007-07-04 21:35:48 i Allmänt,

Eller vi har haft det ett bra tag nu iaf. Under dagen har jag tillbringat mycket tid vid staffliet.
Har börjat med två målningar. EFtersom det är oljefärg så måste den första få torka en vecka eller två, så att det inte kletar ut sig för färligt vid nästa lager.
Ja så min dag har inte direkt varit händelserik. Känner ett härligt lugn över mig. Jag har tagit beslut och det är skönt som fan. Jag har fått lugn och ro med två saker jag gillar bäst: Målar/rita och film. Underbart.
Nu ska jag surfa lite innan jag drar upp på rummet och fortsätter mitt skapande. När jag äntligen ahr skaparglöd inom mig.

Imorn ska jag träffa min andra chef under sommmarens arbeten. Hoppas hon bara inte glömt att jag ska komma.
Usch lite nervös är jag. Även om jag var på praktik där i våras. Men det ska nog gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela