Ida Henriksson

Once you've loved somebody.

Publicerad 2007-07-11 20:40:19 i Allmänt,

Mina fingrar har färgats ljusgröna! De luktar fortfarande svakt jord och blomsaft. Lite torra av allt vatten.
Min mage är full av kakor kaffe och tårta, Kusinen blev 12år idag.
Mina fötter är kalla, och huvudet tungt. Ögonen trötta. Men känner mig rätt nöjd över mig själv.
Jag känner mig starkare som människa. Jag mår riktigt bra. Livet känns inte lika mörkt och tungrott.
Jag lever, jag har tagit studenten, jag jobbar, jag är singel igen, Jag är fri som en fågel.
Solen skiner ute, men de är lite kyligt, men de gör inte så mycket så länge det inte är grå himmel och regn som strilar ner. Nej, jag mår fint nu. Lycklig.
Imorn är det mer jobb, ja hela resten av veckan. Jobbigt men skönt. Blommor gör människor lite gladare.
Jag blir lite gladare av blommor. Det är skönt att ha något att göra. Även om tidiga mornar inte är det bästa som
finns i hela världen. Det ljuder sköna låtar ur högtalarna. Åååh jag kan bara inte sluta säga er att jag mår bra!
Jag mår bra!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2007-07-12 22:34:34

Härligt att läsa att du mår bra gumman. :D Vi måste ses snart! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela