Ida Henriksson

Massa jobb, inget privat liv!

Publicerad 2007-07-20 23:10:55 i Allmänt,

Har jobbat idag, lika så i morgon och på söndag. Men fan om ja inte lyckas
pressa in lite festande mellan jobbet!
Jo Lina ringde förrut och fråga om jag vill med upp till Malung!
Jo fan svarar ja, klart jag ska när ja för en gångs skull börjar sent på söndag!
Så nu jävlar hoppas jag att det blir så.

Och måste hjälpa snillet Lisa hjälpe mig att föra in mina nya fonts i programen!
Tack. Så smart var inte jag iaf! Hah. Annars brukar ja med lita lirkande och klickande lista ut vart ja ska göra av saker, och hur de ska hanteras! :D
Ja så imorn blir de väl Dansbandsvecka i Malung om jag har turen med mig.
Nu återstår det bara ett problem! Vad ska ja ha på mig? shieet!
De löser sig (väl), sa gubben sa när han kasta kärringen i saltsyra!
Nu ska ja dricka upp min goooda öl, kasta mig i duschen och sen krypa ner och sova!

Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela