Ida Henriksson

Jobbar och sliter

Publicerad 2007-07-16 14:24:46 i Allmänt,

Ja det är vad jag sysslar med underdagarna. Knappt ledig längre. Igår gjorde jag två pass på toria. Sitta i kassan och hålla god min med otåliga och töliga norskar som ska ha tobak, cigaretter och annat av alla de olika slag som inte jag kan ett jota om. Man ber om ursäkt för hur okunning man är inom den kategorin. Norsken säger antingen att de inte gör något, är tyst och hånler eller blir märligt nog väldigt sur. De förstnämnda är väldigt sällsynt.

Jobbar och sliter på blomaffären här i torsby, där jag är mer okunning än någonsin av alla latisnka namn även svenska namn på blommor. Det är svårt. Mycket frågor och ältanden av priser och namn. Det tröttar ut mig men
Visst är det kul. Det är lite lugnande att stressa runt bland blommor, hur nu det kan komma sig! Hah!

Börjar jobba 4 i kassan idag. jobbar till 21:00, kul?! nja inte speciellt men det är ett fint tidsfördriv! 
Usch nu får jag ta mig i kragen och göra mig i ordning. Duscha och allt vad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela