Ida Henriksson

Jag kanske borde åka utomlands

Publicerad 2007-07-04 21:55:23 i Allmänt,

du säger att jag borde se mig kring.
Ja har inte med någon annan stans
Har inte lust me massa någonting.

Sitter å funderar på om jag ska gå med i Fri Form här i torsby så jag kan vara med och ställa ut de jag gör?
Sitter å funderar på vad jag ska begära för pris för min gigantiska spindel jag gjort(3D)? 
Eftersom morsans kusin vill köpa den! Usch vad svårt.
Sitter å funderar på om jag ska lägga ut lite bilder på vad jag gör här kanske?

Måste köpa mer oljefärg. Köpte färg för 186 spänn idag, vill köpa så mycket material.
Mer uppspända dukar, mer kilramar som jag kan spänna duk på själv.
Vill ha massor av penslar i olika storlekar. Vill har mer lera, vill ha en massa glitter och textilier
å massa mer. åååh va jag vill ha mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela