Ida Henriksson

Ingen rubrik?!

Publicerad 2007-07-05 12:05:20 i Allmänt,

Var och träffa min nya chef. eller ja på mitt andra jobb jag fått denna sommar. Ska börja där på Lördag. Och det ska bli roligt att jobba med blommor. :D Iaf gick det bra. Och nu har jga inget att göra. Har plockat lite i mitt rum.
Morsan stirra lite surt in i morse. Så man får väl skärpa sig lite iaf.
Mitt rum är just nu sov plats och atleje. Iof har det väl alltid varit så. Nu doftar rummet gott av oljefärg. Mm
Ska nog fortsätta mitt målande. Men inatt hoppa ja till akvarell. Ååh jag vill aldrig sova. vill helst sitta så jämt utan att bli störd. Det värsta är att jag inte har så mycket roliga filmer att kolla på undertiden. Har averkat 5 filmer på en dag.
Hm. Får be Linus fixa några fler åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela