Ida Henriksson

Godnight sweetheart well it's time to go

Publicerad 2007-07-10 20:44:33 i Allmänt,

I hate to leave you I realy must say!

Har just tagit en kvällsmacka. Och innan dess en tupplur. Behövdes!
Va på en lite tripp till Sunne med Lina. Gått i affärer lite och pratat.
Mys Mys. Det är tur hon finns. Hon kan man verkligen prata med.
Imorn börjar man jobba igen,(vill inte), känns inget vidare.
Det blir långa dagar på Gröna Rummet. Visst är det lite kul. Och det är ovant nu
ibörjan. Men det ska väl gå bra. Nu ska jag jobba lite mer där denna vecka, och
då lär jag mig mycket snabbare. Hoppas jag.

Det snurrar av tankar och funderingar i huvudet. Räknar ledigadagar i kalendern.
Vad ska jag göra de dagarna. Måste ta vara på dem. Måste hinna med pyssel annars blir jag sjuk.
Jo det är sant. Tro de eller ej! Men så är det. Får jag inte mina pyssel eller målar timmar så
blir det jobbigt. Är nu inte riktigt ledig förns tis och ons nästa vecka. Ska bli skönt när pengarna kommer.
Då känns det verkligen värt allt slit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela