Ida Henriksson

Will you love me just a little, just enough to show you care

Publicerad 2007-02-19 12:57:54 i Allmänt,

I want hell on wheels



Ledig, hur härligt är inte de va? Ja egentligen skulle man ha praktiserat men jag kände att jag ville ta de tre praktik dagarna på sportlovet. Så jag slapp vara i karlstad och slösa bort de ynga slantarna man äger. Känner mig lite fattig just nu. Får inte heller pengar förns nästa vecka. Men okej jag får stå ut.

Imorse for min kära snos till stockholm för att jobba och slita igen. Usch jag saknar honom redan. Men han kommer snart tillbaka. 

På onsdag ska jag ner på Yrkesinformation i skolan. Heldag. Lite drygt må jag säga. Vet inte vad jag ska gå och lyssna på. Men de löser sig.

Helgen har vart helt okej. Kom till Torsby i lördags. Var bort till Stjärnan och kolla på deltagarna i årets UKM. Mycket intressant. Men jag måste säga att de har vart bättre de andra åren. Visst endel vart jätte duktiga och ska ha ett stort Grattis för en lyckad show. Speciellt Syster Yster som var en av de utvalda att gå vidare.

Ute är de mulet och grått. Jag sov bort de enda solglimtarna. Illa kanske men jag sov som en stock nu på morgonen. Var uppe med Snoset länge och pratade. Sen var jag tvungen pallara mig ur sängen tjugo i 6, för att hålla han sällskap tills Han for.

Nej, nu ska jag ta en promenix med moder jord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela