Ida Henriksson

oh, black betty

Publicerad 2007-02-16 22:59:29 i Allmänt,

krongel, att få tag i en dator som ja kan låna, en dator som vill funka. därför blir de inte så ofta som jag skriver men nu blir de av.

Just nu sitter man och dricker me pojkarna, kikar på när de spelar kort . :) Ja ger mig inte ens med, ja är för kass alltså.Får istället va lite dj åt dem.

De senaste veckorna har varit helt okej. Har väl inte hänt så mycket. I skolan är de mycket information om yrkesinfodagar, universitet , jobb bla bla bla bla är så trött på skolan. men om snart 4 månader är de "för vi har tagit studenten " härligt. ja längtar. ja jobbar hellre nu ett tag innan jag fortföljer mina studier. ja vet ju inte ens va de ska bli av mig. måste också få tag i ett jobb också. men ja får väl söka, söka, söka och söka.

Dagens snack va de iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela