Ida Henriksson

Ligger kvar i sängen, hoppas känslan ebbar, tills rummet krymper och jag trängs med väggar

Publicerad 2007-02-27 08:54:25 i Allmänt,

Strax bär de av mot Gröna Rummet. Praktik, dag 2. Känner mig inge pigg alls. vakna i morse kvart i 6. Ligger nog på hel spänn hela natten. Är rädd att försova mig. usch fan. Sen mår min hals inte så bra. Pain. Och hosta jävlas också. Trött som fan är jag också.  Jag hoppas jag kan få sluta tidigt idag men det är väl omöjligt. Inge bra att fråga heller. Ska jag va där lika länge idag som igår, eller längre hoppas jag att de finns saker att göra. Igår var de så lugnt så de blev lockande att lägga sig på golvet att sova. Nej de blir kort idag. måste stoppa ner mina trötta fötter i ett par skor och strax trampa i väg i snön. Blää de bara vräker snö ner idag. VILL HA VÅR!



//alla ledtrådar säger: förändra dig nu, patetisk och ynklig, fy fan vilken dag ,
Jag duschar men samvetet, det sitter kvar.//

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela