Ida Henriksson

It ain't me babe

Publicerad 2007-02-28 19:55:23 i Allmänt,

Sista dan' på praktiken. Ja stormtrivides där, och faktiskt så längtar man lite tillbaka. Pyssla med blommor, lära sig saker mm. Ja så nu kanske jag har chans att få sommarjobb där. Och förhoppningsvis så har jag tur. Hon har mitt nummer, så nu är de bara att vänta på samtalet.
Förövrigt är väl allt bra. Lite sliten efter dagen bara men annars hel okej. Imorn blir de sovmorgon. Vila kroppen och hjärnan lite. Även göra färdigt praktik uppsatsen. De är väl de.

Prata me mor i morse om att göra lite förändringar. Och först och främst ge dem en chans. Se om de blir bättre. Jag känner mig inte helt negativ över saken heller. De kanske blir bättre vad vet jag. Men de märks sen. Livet är inte fullt enkelt men man kan försöka göra något för att ha lyckliga dar.
Förändringar, innebär mer sällskap men även ha de privat kvar. Och få mig känna mig mer trygg(förhoppningsvis) Ha någon att vända sig till om något är fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela