Ida Henriksson

Everybody talks alot of crap

Publicerad 2007-02-20 21:32:27 i Allmänt,


Dagensord: Skitsnack

Har inte fart med så mycket idag. Har typ växlat mellan dator, mobil och tv. Fixa fakta till skolarbete, kollat på världarnas krig(helt okej faktiskt). Ja, jag har helt enkelt inte fart med så mycket. Har haft endel att tänka på också. Vänner, jobb m.m. Jobb jo de kanske fixar sig, måste bara försöka klämma in någon dag jag har tid och även arbetsgivaren. Ser lite knappt om tid ut. Illa. men de ordnar sig nog.

Imorn; skolan, Yrkesdag. Bläh. Åker ialla fall med mamma ner och hem tillbaka. :D

Fattar inte hur folk funkar. Ena stunden är man så himla viktig och andra stunden är de korta mot en och konstiga. Beter sig som man vore pesten själv. eller? Blir så trött. Om de bara passar att umgås och prata osv efter deras "scheman" kan de kvitta hel och hållet. Jag klarar mig. Varför ska man alltid göra allt som de vill och som dom vill. Men ingen vill göra som jag? Jävligt skumt alltså. Handlar inte vänskap om att både ge och ta? Pyttsan i deras skallar existerar inte sådant.
Va man än gör så blir de fel. När de visar hur ointressant man är för dagen och skickar pikar åt en direkt man öppnar käften, så drar man sig där i från. De är väl klart man gör. Då är de fel enligt dem. Skumt skumt.

Skitsnack om hur mycket man betyder för dom, Skitsnack om hur mycket dom saknar en. Bullshit allting.
Jag skiter i om ja är själv ibland, I still keep my head high.

Ta ingen skit !
-Grynet

grynet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela