Ida Henriksson

Julafton

Publicerad 2007-12-24 14:22:35 i Allmänt,

Har fått en julklapp redan på morgonen och det var något jag inte önskade men ville ha.
Jo jag fick en egen laptop. Fy fan va lycklig jag är. Äntligen kan ja sitta hur mycket jag vill och när jag vill,
och var jag vill. Underbart!

Har varit ute med familjen på en promenad och fika. Skönt.
Körde också. Det är så roligt. Och det gär väldigt bra tycker jag!
Kul kul. Nu jävlar är det bara att plugga teorin för fulla muggar.

Snart är det kalle anka och ska strax fixa till mig lite :) Såå glad och på gott humör! :D

Från mig till er alla önskar jag er en riktigt god jul

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2007-12-25 18:14:41

fan vilken lyx, jag vill också ha en egen laptop ;P Hoppas du hade en bra dag gumman! :) Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela