Ida Henriksson

Quoth the raven, `Nevermore.'

Publicerad 2007-08-22 20:48:50 i Allmänt,

Har kommit hem från sunne. Blev ett kortare besök än tänkt. Fick samtal igår från Toria om mer jobb i veckan. så ska in i morn, fredag,lördag och söndag. Skönt med jobb, och skönt med lön, men visst lite ledigt måste man ha. Därför tacka jag nej till erbjudande av jobb även idag. Var tvungen att få sova lite mer. Har jobbat nu konstant i flera veckor, så om ja inte får vara ledig på helger måtte jag få nån dag ledig i veckan!
Igår blev det en tur till Karlstad med Linus och hans syster plus hennes två barn. Så det blev lite shopping för min del. Skulle dock behöva ner igen för att jaga skor. Har sökt i sunne också men det är ju i skarven för höstnyheter och rean så det är så urplovkat och tråkigt just nu. Man får väl stå ut och vänta ett tag till.

Mârten närmar sig med storm steg. Jag undrar jag hur denna mârten kommer att se ut. Hoppas det blir roligt precis som två år förut. Skolan har börjat för endel och fler blir det som börjar nästa vecka. Medan jag är fri från skolan men söker och väntar jobb. Vilket känns både skönt och märkligt. Jag, Ida, ska inte till skolan! Skumt.
Jag fyller 19år på tisdag och det känns skumt. Jag börjar bli gammal. javisst ska man bli det också.
Men måste jag känna mig gammal bara för att jag fyller mina 19år?

Anleding till mitt förra inlägg och detta inläggs titel är att jag hyser stort inresse(?), kärlek(?), iaf jag gillar Edgar Allan Poe's poesi. Åh den är svår och märklig, kanske lite otäck  men ack så fint. Har gillat honom sen flera år tillbaka.  Tänk att en gammal snubbe från 1800-talet kunde fånga mitt intresse. Jovisst. Han inspirerar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela