Ida Henriksson

My flag boy says to your flag boy, "I'm gonna set your flag on fire"

Publicerad 2007-08-10 20:23:19 i Allmänt,

Nu har jag gjort min första vecka på kommunförrådet. Och veckan har gått ryyyysligt fort!
Nästa vecka är andra och sista! Ska blir skönt. Det är inte allt för roligt att ligga i rabatter i för många veckor.
Måste säga att det är en klok kille jag jobbar med. Det är trevlig att jobba med vettiga personer. Med sånna som har hjärna och hjärta på rätt ställe!!

Imorn drar familjen och jag uupp till Leksand på ett spa. Farsan vill fly från torsby under sin 50-års dag! :D
Feegis säger jag bara. Ja iaf ska de bli sköönt att äntligen få göra något annat en helg än att jobba. Förresten detta är min första lediga fredag kväll på mycket länge. Det känns hel skumt. Men gött som fan när man slitit från halv ju på morron till fyra på eftermiddan. Ligga i rabatter och tampas med rädslan över spindlar och tvestjärtar och allt annat kryp-fan som finns i jorden. Usch. Thats life. Om man vill ha pengar. Man får ta vilket skit jobb som helst.
Så är det! :D Fast det är helt okej att vara det fastän man känner sig svimfärdig av trötthet på rasterna, Ögonen går runt i skallen och man slår huvudet i ordet imellan men de känns skönt att veta att man för lön för mödan.
Nog tajatat om de. Ska ta och bränna en cd att spela i bilen på vägen dit.. så nu ska ge mig. Måste packa också!
 :D

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela