Ida Henriksson

Jag vill runka balle hela dagen lång!

Publicerad 2007-08-11 08:54:31 i Allmänt,

Nu snart drar vi mot Leksand. Och jag vet hur allt detta kommer sluta. Med bråk. vilket är typiskt
för denna familj. De blit liksom för nära ibland.
Ja men för att sysselsätta mig när de händer nått har jag plockat med akvareller och pennor och skit.
Jag vet vi ska bara vara borta över en natt men man vet aldrig. Jag kanske inte kan sova och då är de finemang att ha nått att göra! :D
sitter och käkar ciabatta och dricker coca cola, klockan är fem i 9 på morgonen + att
jag lyssnar på en svårfångad låt. Men med några minuters väntetid igår så fick jag den!
YÄS! Jag vill runka balle-Eddie Nilsson. Love it, Need it.
Fast Iko Iko med The Belle Stars är också en skööning.  Dessa låtar får mig att må lite bättre och komma i gång på morgonen också. speciellt när jag rensat rabatter har det varit uppmuntrande att ha Eddie meduza i öronen och stöna ut allla varianter på könsord. I'm so f*cking stöörd! Jag måste äta upp min ciabatta och dricka min cola och lyssna tre ggr till på BAlle-låten innan jag måste sätta mig i bilen och fara.(har låten på mp3n såå de kommer bli sönder sliten idag! :D)

HAAA'DÄÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela