Ida Henriksson

Will you cater to every fantasy I've got?

Publicerad 2007-04-18 21:39:52 i Allmänt,

Finner ingen ro, känner ingen trygghet, letar och letar men ingen stans får jag mår riktigt bra. Rastlöshet och ångest. Matt och helt urpumpad. Tapapr lust, fantasi och glimten. Lågan slocknar, kvävs..
Inte ens solen kan få mig att känna mig bra inombords. Vrider och vänder mig till söms, tårar rinner stilla, och klumpen i bröstet växer. Skolan fixar jag men hur ska jag stå ut med mit mående och tankar. Jag trycker ner mig själv till en nivå (värdelös/misslyckad).
Känner mig ensam, lite utanför. Hur kan man tillfredställa en vän nock så att de ska kunna ställa upp tillbaka. Undrar egentligen på om alla vet att de heter att ge och ta?
Det är 34 dagar kvar tills studenten minus alla dagar man får ledigt.
Inget verkar funka som det ska hur jag än gör/tänker. Hjälp. Jag ger upp, Den vita flaggan är i topp.
Jag är så trött, så himla trött... förklara för mig? hur ska jag stå ut?
 

Will you raise me up?
Will you help me down?
Will you help get me right out of this Godforsaken town?
Will you make it all a little less cold?

Will you hold me sacred,
Will you hold me tight.
Will you colorize my life,
I'm so sick of black and white!
Can you make it all a little less old.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela