Ida Henriksson

Oh Romeo, where do you have your Juliet?

Publicerad 2007-04-05 20:35:43 i Allmänt,

If you can`t treat your lady with respect
You`re not a true man for her
Hand her over to real men, to somebody who cares
Who respect her!


Oh Romeo, where do you have your Juliet?
Romeo, wheres your girlfriend?
(Where is your little pretty girlfriend?)
Oh Romeo, how could you do this to her?

Remember den sköna låten me tjejerna i Shebang? Satt och tänkte på den. Den får mig fortfarande att små le, och sjunga och hoppa lite smått hysteriskt. Tänker även på mitt första år på gymnasiet när vi använde låten i sluttexten på en stillbildsfilm vi gjorde jag och några kompisar. Den är verkligen b hela filmen men hur jävla roligt ful som helst. Låten säger mig saker som andra låtar in aäger, den får mig minnas fula saker som är hysteriskt roliga.

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela