Ida Henriksson

My nights is long, my days are blue

Publicerad 2007-04-28 21:57:45 i Allmänt,

Fredag: Bar det av mot karlstad, redovisning i filmkunskap. Var helvetes nervös när jag stod där framför gruppen och skulle göra mitt. Men i slut ändan tyckte jag att jag och Kitty gjort ett bra jobb. Vi fick till o med läraren att gråta till skönheten och odjuret :) Ja sen hade jag ledigt i slutet på dan så jag och morsan kunde fixa underkläder till balklänningen. Och det gick snabbt tack och lov.

Dagen var helt okej fram tills man får tråkiga nyheter. Tårarna rann, varför ska sånt få hända egentligen?
Alldeles för många unga försvinner.
Men sedan fick man också veta att man fått en kusin, föddes 10:46, ca5kg,52cm lång. Agnes var äntligen här.
Hon är så fin. Ska upp och hälsa på på tisdag. Åååh va mysigt med en bebis.
(en dör och en ny födds)

Lördag: Väcktes av pappa, jag=förbannad. Hatar att bli väckt. vill få sova ut på helgen. Men icke.
Upp var det. frukost åt jag, som jag nästan somnade i. Sen ringde morsan och ville jag skulle komma och kolla på en väcka till balen. Strax efter de ringde man från gröna rummet. Ännu mer jobb. Så nu är det att välja, eller försöka pussla ihop de tre jobben jag fått. Herregud :D men bra!
Suttit å målat med akvarell har jag också gjort nu ikväll. De var väl sådärr. Trött som faen så de blev som de blev.

Imorn blir de tämligen lugnt, de har jag iaf bestämt. NEJ det var väl de! Inte så händelserik helg direkt men den duger på sätt och vis. De e tråkigt att man knappt sett till Linus nått men så är de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela