Ida Henriksson

Godnight Sweetheart

Publicerad 2007-04-23 12:24:56 i Allmänt,

Hur sliten som helst. Det har varit några tuffa dar i helgen. Fortfarande sjuk, men på bättringsväg.
Måste plugga men egentligen orkar jag inte. Men det är ett måste nu! :(

Måste iaf tacka Linus min älskade plutt. Stod ut att jag sov bort de timmar vi hade tillsammans på söndan. Han låg snällt brevid och läste sin bok. Smekte mig över håret, kysste sin sjukling på pannan. Åh han är så go. Han kan verkligen pyssla om mig när man är sjuk och illa trött. Sen åkte han. Jag grät och skrek inombords, förbannade världen för att han var tvungen att åka just igår.
Livet är inte alltid en dans på rosor, men va fan nån gång kan det väl få vara det eller?
Saknar dig älskade snutt. Hoppas du kommer hem snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela