Ida Henriksson

En lättnad utan dess like.

Publicerad 2007-04-04 20:59:15 i Allmänt,

Jag mår fint idag. Skolan har varit dryg men dock bara en lektion för till min fasa var första lektionen inställd och man fick sitta och vänta i 2 timmar på sista lektion. Frestande att resa hem. Så desutom en sån hemskt tråkig och mossig film så de blev pinsamt. Herre min skapare.
Sedan bara de hemåt utan påsklunch och äggjakt. De enda ja vill va hem och sova ett tag innnan <3 kom.
Helt medvetslös i över 4½timma i sängen låg jag. Blev väkt för middag men de är knappt någe jag minns.
Sen blev de promenad me <3 lite långsamt strosande runt omkring.
Så nu sitter jag här, Saknar och längtar, lättad över att lovet äntligen är här! Men ja har en del att pyssla med så
sysslolösa dagar kommer bli sällsynt, eller?

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela