Ida Henriksson

Bye Sisssstah'

Publicerad 2007-04-15 21:13:39 i Allmänt,

Nu reser hon snart till Barcelona. Rättare sagt i morgon. Fy fan va roligt. Få se en massa saker och mysa runt i affärer. Aa det är härligt att vara utomlands. Skulle vilja bort jag med. Bort från skolan och trisstessen. Visst skolan närmare sig sitt slut nu. Och den kommer vara borta ett bra tag nu för min del. Jobba ska de bli av med i stället. Tjäna sig lite kosing är inte fel :) 
 
Sitter nu och snackar med LInus i telefon. Han låter trött och urpumpad. Stackarn få jobba under helgen. Men annan har ju fått slita också. Med projektarbete. Är väl rätt så klar. Om man nu kan bli klar med det jag håller på med? Ja men jag är rätt nöjd i alla fall. Utställning nu till veckan. Usch det är mycket denna vecka. Antagligen redovisning för mig och Kitty i filmkunskap. Som man knappt börjat på. Men ja började idag. :D inte dåligt det.
Ja sen ska ismen skiten in på onsdag. Men jag vet inte om jag huinner med det. det beror på. Jag prioriterar faktiskt filmkunskapen eftersom jag kanske kan få ett bra betyg där :)

Nej nu måste jag äta lite kvällsmat. Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela